lalaalalaaala...SAYA SUKA TULIS MACAM-MACAM KAT CNIE :)

HIDUP INI CUKUP INDAH BILA KITA PANDAI MENCORAKKANNYA DENGAN WARNA-WARNA PELANGI YANG BERWARNA-WARNI :)































Sabtu, 8 Januari 2011

DISEBALIK TU70H ! ;D

hehe...sy nk bercerita psl tu70h
yg tersangat saya syg =)

Hehe . aku rindu sgt kt tu7oh aku sbb 2 aku tlis note nie . aku da aggp dorg cam adik bradik 2 aku . sahabat aku dunia akhirat . da dkt 7 taon prsahabatan kitorg . knl tyme kat skul dlu sampai laa skunk ktorg still brhubung walaupn masing2 da mkin cbuk .      

hohoho...jalan-jalan cri makan =)

Haha . k laa . aku nk cter sket psal tu7oh aku nie . mule2 sal mclaa or nme sebenar dye nur fadhlayusna zawawi . skrg nie ngah wt degree kt uia . orgnye kecik molek jew . cantik lak 2 sbb 2 rmai peminat .

haha..nie aku laa...
yg mkin serabai hari ke hari...

Hehe . yg kedua aku laa . name aku noor asmidar noordin . dak2 nie pggl mcdaa or daa jew . lbeh mesra . aku kt uitm , ngah wt civil engineering .
popo mkin comel...haha..jd cikgu yg baek ye popo!
jgn buli budak-budak :p

next , aku nk cte sal nur syazwani adang @ popo . hehe . name femes lak koala . aku pn xtaw nape org pggl cm2 cume yg pstinye dye ada hal ngn senior sbb 2 laa name 2 muncul . kn popo ? hehe . dye laa yg paling femes antara kitorg . ble org pggl kitorg msti pggl geng koala . haha . nk ckp dye leader pn xjgk sbb dye sllu jew kne buli ngn kitorg . hehe . mgkn sbb sore dye yg kuat 2 buat dye lbih menyerlah . skarang nie stdy kt mktb . hakhak . da nk jdik ckgu da kwn aku nie . xsangka lak kn . bdk nakal nk jdk cikgu . t ble ko da jmpe dak2 nakal bru ko sedar cm2 laa sshnye ckgu2 nk jage kte . hehe .

spoting kn cikgu ikan kte nie...
haha...beruntung budak-budak dpt ckgu cmnie =)

Owkey , skarg da tbe mase untk aku citer sal cik ikan kite . haha . dak2 skolh pggil ngail coz hobi dye mengail ikan . haha . stu skolh pggl cm 2 . nme sbnr dye cntik jew , nur fatin fatihah abdul ropal . haha . cam pelik gler ble pggil fatin . cam cacat jew . kadang2 dye xprasan pn yg org ngah pggl dye . dye 2 lbeh slese ngn nme ngail dye 2 . haha . cik ikan nie pn stdy kt mktb gak . trcapai gak cite2 dye nk ikot jejak langkh ayah dye nk jdik ckgu . haha . sesuai laa dye nie jdk cikgu . cikgu yg pling sporting . untung student yg dpt cikgu cmnie . =)

hahaha...nie la mna sy...mkin cun laa...
da mkin bergaya! :))

Hehehe . skrg sal mcnaa @ nur farahana ramli lak . body cntik cm model beb . mantain jew . haha . mcnaa nie laa org yg pling rajin antra kitorg . rjin dlm smua hal . bab iron baju laa num satu . lagi x hilang kedot , lgi 2 ar dye x stop . kadang2 dye yg tlg iron baju kitorg . hehe . bkn mmbuli tp dye mmg suke rela . kn  mcnaa ? haha . skrg nie stdy kt uitm , mechanical engineerng .

mja yang kuat mkan!
haha..syg kamooo...huhuhu

Skrg kite bkak citer sal mcjaa . name dye cntik jew , secantik orgnye . izzatul fadhilah hashim . orgnye mmg kuat mkn . pelanggan ttp dewan makan . peminat setia masakn “kak gem” . hehe . tp badan x naek2 jgk . mantain cm2 jew . dye laa yg pling rjin kejot kitorg g mkn . round stu hostel nk kejot . haha . tkot kitorg lapar padahl dye yg da xsbar2 nk mkn . hehe . skunk nie stdy kt unisza .
hehe..nie laa cik jer^ kte...
comel kn kwn sy nie ? =)

Skrg sal adik bongsu lak . hehe . nur fadilla m . razali or name femesnye jer . nk taw dri mne dye dpt nme 2 , tnye laa dye sendiri . haha . junior2 aku mmg gerun ngn jer nie . haha . law nk ase ayt pedas dye , try laa cri psal ngn dye . mmg sure nangis laa . haha . law ad yg cri pasal , dye laa penyelamat kitorg . mlot dye jew bising tp rjin gle wooo . haha . skrg nie ngah wat degree kt utm .
Aku mmg sayang gler kt dorg nie . kawan aku yg pling sporting . mmg laa ada gak kadang2 kitorg gadoh tp kejap jew laa . xmaen laa lme2 . aku rindu sgt . smue bnde kitorg share . tido rmai2 , mkn same2 . lgk xckup smua kitorg xkn mkn . walau skit mne pn mknn 2 , kitorg stll share . roti gardinea yg 60 sen 2 pn kitorg mkn sme2 . shre skit sorg . wlaupn xknyg tp akn rse kepuasn ble dpt share cm2 . hehe . mmg bez . sbb 2 aku sayang dorg semua .
 Trlampau bnyk kenangan dan kenangan 2 yg mndewasakn kami semua . kenangan 2 yg buat persahabatn kami mkin kuat . mmg bnyk dugaan yg kami tempuh . dri form 1 kitorg kne cop gengster . aku pn xphm knpe . dorg marah sbb kitorg jln rmai2 . nmpk cm ganas . kami xkacau hidup dorg , prlu kew dorg ambik taw hal kitorg ? tiap2 mggu kua msok blik prefect . haha . tiap2 ujung miggu mmg brdebar2 sbb mmg sure kitorg ke msok blik prefect . kne marah . bnyk yg dorg xpuas hati . ada jew salah kitorg yg dorg cari .
Tiap2 mggu kitorg kne warning suh jalan asing2 . xbg kitorg kawan . aku nk tnye . pew hak dorg ? pew hak dorg nk halang prsahabatan kami . tyme 2 kitorg bru form1 . xdew hak nk brsuara tp persabatan kami xmgkin putus . dorg xde kuasa nk buat cm2 . sbb 2 dlu aku anti gler ngn prefect . aku mintk maaf . aku ada sbb . aku xkn benci dorg law bukn sbb dorg yg cari psal . dorg 2 sempurna kew ? bg aku tyme 2 prefect nie cm xdew prasaan . dorg nie robot kew . nape dorg xleh paham erti prsahabatn yg sbnr .
Kadang2 2 kitorg nangis . da xtaw nk wt cmne . nape org benci sgt ngn kitorg . rse cm nk tukar skolh tp demi kawan2 aku nie , aku kuatkn semangat . penat . mmg penat hidup kitorg tyme 2 . haha . smpai skrg aku still ingt ayt senior aku . “muka cntik tp hati busuk” . “mk ayah xreti ajar” . wat da hell dorg nk ckp kitorg cm2 . aku benci gler ble teringt blik . cm2 dorg maki hamun kitorg . ngat kitorg nie xdew prasaan kew . walaupn bnde nie da lme brlalu tp aku still ingt smue 2 . aku bleh sebot sorg2 nme2 manusia yg cri pasal ngn kitorg .
Haha . tp aku da anggp semua 2 kenangan walaupn pahit . sllu jew kne buli . ambik mknn laa . ambik air laa . plak tue ciap demand ag , ayam nk aym sayap . xnk peha . bnyk songeh tol . air nk yg dewan mkn punye . xnk air watercooler . haha . kpda senior2 yg prnh buli kitorg , kitorg mntk maaf laa yer sbb kitorg bkn isi air dewan mkn tp air paip jew . hehe . lagi bersih dri air watercooler kn . sesuai laa untk korg yg pemalas .haha . nseb kitorg xltak julat . law x berkejar laa korg msok toilet . hahaha . hepi gler kitorg ble tngok korg minum air tue . weeeeee . jgn mrah ye . da kre bgos coz kitorg da tlg . haha .
Ckap hal dewan mkn . mmg tmpt kitorg ske lepak laa . sllu nye mkn kt dewan makan jew . jarang mkn kt kantin . mmg x dinafikn msakn dewan makan mmg bez . hohoho . law bratur smpai ke luar laa jwbnye . rmai gler . law dlu bengang gler ble senior ptong turn . ase nk pijak2 jew tp ble kitorg da jdik senior , kitorg lak yg buat cm2 . hehe . maaf ye adik2 . kak nk cepat . ad klas jap ag . 2 je laa alasannye . hehe . ayam msak merah , ayam goreng + sambal + syur labu msk kuning 2 . woooo . mmg syok gler beb . tp ble tyme ikan xdew org lak . hehe . mmlih jgk dak2 sesma nie yer .
Port mkn kitorg mmg ttp . jaoh kt ujung sne . kitorg xske duk menyemak kt org ramai. Xbez . t xleh laa kitorg nk gosip . tp kitorg ad bhse sndiri . kitorg jew yg pham so sng nk gosip . hehe . law ada yg brani parking port kitorg 2 mmg xlme nk idop ar 2 . sje nk cri pasal ar kn . da taw 2 tmpt kitorg so jgn mmndai nk duk c2 . brlmbak2 ag meja korg leh duk k . hehe . mgkn skrg nie da laen kot susunan dye . aku pn da lme xg skolh . tukang masak pn da tukr kot . law da tukar mgkn da x sesedap dlu . ptg2 dtg mkn kueh dlu b4 g riadah . haha . riadah laa sgt.
Haha . tyme form 1 n form 2 dlu , tyme riadah kitorang g tidow kt klas . susun kerusi or meja pastu tidow kt atas tue . tutup semua pintu n tingkap takot ada orang nampak . haha . syok gler wat bnde bodo camtue . orang laen mgkin xdew kenangan cmnie . hehe . bngon2 ble da dekat ngn tyme makan .g makan laa plak .
Hoho . smyg dlm dorm lak dri form 1 ag kitorg da bwt . hehe . pengasasnye mclaa n aku tukang jage line laa . da jauh sangat nk g surau . duk tingkat atas skali pastu nk trun bawah . ayoooo . mlas gler weyh . agpun tyme 2 mlas nk mengadap muka senior . so smyg je laa kt lam bilik . hehe . xpernah kantoi pown . pandai2 laa cover line . agpun geng aku 1 bilik so senang laa .
          Haha...law nk citer semua mmg xabis ar...t laen kli aku smbg ag tulis sal kesayangan aku nie =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan