lalaalalaaala...SAYA SUKA TULIS MACAM-MACAM KAT CNIE :)

HIDUP INI CUKUP INDAH BILA KITA PANDAI MENCORAKKANNYA DENGAN WARNA-WARNA PELANGI YANG BERWARNA-WARNI :)































Isnin, 10 Januari 2011

SAYA SAYANG AYAH & IBU



Buat ayah dan ibu tersayang ,

Ibu ,
Maafkan saya di atas semua salah dan silap saya selama ibu menjaga saya...saya bnyk sakitkn hati ibu...ibu selalu pesan suruh saya belajar rajin-rajin , jangan tinggal solat , jaga perangai kita...tp....saya slalu lupa pesan ibu...saya lalai dengan dunia saya..saya x ambil endah semua kata-kata ibu..saya selalu jew memberontak ble ibu bagi nasihat...saya tahu ibu marah-marah saya sebab ibu terlalu sayangkn saya...ibu xnk saya terus hanyut dengan dunia saya yang Cuma penuh dengan sandiwara dunia...tp saya buta dengan semua tu..saya ikut kata hati saya jew...saya x fikir perasaan ibu...saya lukakn hati ibu dengan kata-kata saya walaupun saya tahu syurga di bawah tapak kaki ibu...maafkn saya ibu...saya banyak berdosa...saya terlalu khilaf ngn semua nie...halalkn air susu ibu yang da mengalir dalam diri ini....trima ksih kerana mmberi peluang untuk saya melihat muka bumi yang indah ini...tanpa ibu,saya xkn berada di sini...9 bulan ibu tumpangkan dalam rahim ibu...halalkn segalanya...saya sayang ibu...terlalu sayang...

Ayah ,
Saya sayang ayah...dari dulu dan selamanya...ayah laa orang yang da banyak berkorban...xpernah berkira dalam semua hal...hanya ingin mmberikn yang terbaek untuk keluarga...ayah xnak kami hidup susah...bekerja tanpa kenal erti penat demi keluarga tercinta...penat mana pn ayah,ayah slalu daa masa untuk keluarga...maafkan saya ayah andai saya buat ayah terluka...maafkan saya andai saya buat ayah rasa da diketepikan...saya tahu ayah terlalu sayangkan saya...anak manja ayah...dari kecil sampai laa saya da dewasa sekarang ayah tak pernah marahkan saya...jauh skali nk pukul saya...maafkan saya andai saya da tak banyak berkongsi cerita dengan ayah macam waktu saya kecil dulu...maafkan saya sebab saya slalu jew xpedulikan kata-kata ayah...saya tahu ayah simpan harapan yang besar nk tengok saya berjaya...ayah cakap ayah xpernah harapkn saya balas jasa-jasa ayah dengan wang ringgit...hanya kejayaan yang saya dapat da mampu buat ayah gembira...saya janji ayah...untuk ayah..saya akan blik ngn segulung ijazah hadiah untuk ayah...saya sayang ayah dengan seluruh hati dan jiwa saya....
Salam sayang ,
:: anakmu ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan